Orlando Nicoara (Mediafax Group) despre piata de publicitate online in 2011 si 2012

Orlando Nicoara (General Manager, Mediafax Group) vorbeste despre piata de publicitate online din Romania in 2011, despre evolutia portofoliului Mediafax Group pe parcursul anului trecut si despre perspectivele pentru 2012.

Site-uri detinute in portofoliul Mediafax Group 
Portofoliu Mediafax Group avea in ianuarie 2012 33 de site-uri. Mediafax Group acopera un numar de 17 categorii de content. Este prezent cel putin cu un site in urmatoarele categorii:
Auto-moto (autopro.ro, promotor.ro), Divertisment (sondaje.ro, tare.ro, urban.ro), Economic & financiar (businessmagazin.ro, cursvalutar.ro, zf.ro), Familie & copii (superbebe.ro), Hobby (zooland.ro), Home & deco (gradinamea.ro,incasa.ro), IT&C (go4it.ro), Jocuri (go4games.ro, sportoquiz.ro), Lifestyle feminin (beautycenter.ro, dietetik.ro, hotcity.ro,intrefete.ro,onemagazine.ro, parfect.ro), Lifestyle masculin (playboy.ro), Portaluri & motoare de cautare (apropo.ro), Programe & ghiduri (protvmagazin.ro, timeoutbucuresti.ro), Sanatate & ingrijire personala (csid.ro, sexgen.ro), Servicii web (alonia.ro), Sport (liga2.ro, prosport.ro), Stiinta & cercetare (descopera.ro), Stiri generale (gandul.info, mediafax.ro), Tabloide (showbiz.ro).

Audienta cumulata de unici atinsa pe diferite segmente
Mediafax Group a atins un numar de 12.691.240 unici duplicati, la nivel de luna – medie in anul 2011. Anul 2012 l-a inceput cu o medie lunara de 14.353.057 de unici.
Unici neduplicati estimati intern de Mediafax Group sunt aproximativ de 6 mil, la nivel de luna.

Unicii duplicati pe segmente, la nivelul lunii ianuarie 2012, se prezinta in felul urmator:  
- Stiri generale  3.601.822
- Sport  1.895.349
- Portaluri & motoare de cautare  1.147.442
- Economic & financiar  1.129.213
- Sanatate & ingrijire personala  961.999
- IT&C  922.004
- Tabloide  756.875
- Lifestyle feminin  736.093
- Stiinta & cercetare  723.287
- Auto-moto   587.306
- Divertisment  582.704
- Home & deco  437.554
- Programe & ghiduri  369.512
- Hobby  289.321
- Lifestyle masculin  107.162
- Jocuri  57.785
- Familie & copii  38.670
- Servicii web  8.959

Evolutia traficului produselor din portofoliul Mediafax Group in 2011
Anul 2011 a fost unul pe plus, pentru Mediafax Group, din punct de vedere trafic. A inceput anul 2011 cu o medie in ianuarie de 12.457.266, pana la sfarsitul anului ajungea la 13.709.672 unici/ luna. Cresterea %YOY (Year Over Year) este de 13%.

Evolutia portofoliului si a audientelor reprezentate in 2011 fata de 2010
In 2011 Mediafax Group nu a inchis nici un produs.

Principalele surse de venituri in 2011 pentru site-urile din portofoliul Mediafax Group
Publicitatea.

Ponderea publicitatii online in totalul veniturilor 
Foarte mare, peste 80%.

Ponderea display-ului si ponderea publicitatii CPA in totalul veniturilor
A dominat display-ul + noi nu vindem CPC sau CPL decat in forma de publicitate contextuala, link text sau link text + o imagine.

Proiecte speciale de promovare importante derulate de Mediafax Group in 2011 
SoferDeRomania 2 - Iarna pe ulita, Calatoria Virtuala de la Descopera.ro, Liga Prosport, Mina de Aur, Proiectul Adidas pe Prosport, SoferprinRomania etc.

Imbunatiri/dezvoltari facute in 2011 pentru site-urile din portofoliul Mediafax Group 
Dezvoltari facem in fiecare luna, avem proiecte care sunt refacute/relansate, adaugam servicii noi, refacem layouturi.

Tendinte in publishing observate in 2011
Incercari de consolidare care vor continua si in 2012 + dominatia publisherilor/trusturilor de presa in detrimentul regiilor.

Previziuni pentru anul 2012
Obiectivele noastre sunt sa ne crestem audienta si market share-ul + avem planuri pentru lansarea de produse noi, piata va fi dificila si anul acesta asa ca cel mai bun lucru pe care-l poti face in astfel de momente este sa castigi cota de piata.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Pozitii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related