Audienta si campanii desfasurate in 2011 la ITSY BITSY

La inceputul anului, radio ITSY BITSY, primul radio de copii din Europa, anunta rezultatele unui studiu efectuat de D&D Research in 2011 ce indica o distributie aproximativ egala pe sexe a ascultatorilor (56 % femei si 44% barbati), 77% dintre acestia ascultand minim o data la 2-3 zile, informeaza un comunicat emis de ITSY BITSY. De asemenea, compania anunta care au fost brand-urile ce au desfasurat campanii prin intermediul radio-ului pentru copii in 2011.

Din seria proiectelor dezvoltate de ITSY BITSY impreuna cu brand-uri ce se adreseaza copiilor, Nadia Tataru a declarat pentru IQads colaborarea cu Barni (Kraft) pentru care au dezvoltat doua cantece, 3 carticele cu jocuri pentru promotiile de la raft, evenimente outdoor si emisiuni speciale despre un stil de viata sanatos.

Un alt partener pe termen lung este Bayer, cu brandurile Supradyn Junior si Redoxon Junior. Pentru Supradyn Junior ITSY BITSY a realizat campania de miscare "Campion pentru viata", care a presupus o competitie intre familiile cu copii din toata tara - sute de oameni au alergat contra cronometru pentru a strange cat mai multi pasi pe podometrul Supradyn Junior. O alta campanie realizata impreuna cu Supradyn Junior a fost "Turneul Experimentelor Distractive" prin care peste 3000 de copii din gradinitele bucurestene au aflat lucruri noi despre Piramida Alimentatiei si despre importanta miscarii.

In timpul campaniei "Aventura spatiala" din timpul verii, vacuta Fulga a interactionat cu copiii la radio pe si online cu ajutorul personajului Zapa. De asemenea ITSY BITSY a dezvoltat campanii de back-to-school pentru marcile de rechizite BIC si Koh-I-Noor si brand-ul de lactate Hochland.

Dintre alti parteneri pentru care ITSY BITSY a dezvoltat proiecte in 2011 mentionam Cavit Junior, Fundatia Vodafone, Colgate, clinica de pediatrie Medlife, Danone (Campania "Aventura cercetasilor Danone"), Farmaciile Dona, Baneasa Shopping City si gama de produse pentru bebelusi Philips.

"Stiu ca este altfel comunicarea mesajelor comerciale la ITSY BITSY, iar acesta este un avantaj cu care suntem foarte atenti. Ne place sa fim inovatori si creativi alaturi de partenerii nostri comerciali, iar acest lucru a fost foarte apreciat in ultimii ani de criza, cand marketing-ul in general a trecut prin transformari majore. Poate ca sinceritatea mesajelor cu care ne-am obisnuit publicul este acum si mai valorizata decat in anii de glorie ai advertising-ului clasic", adauga Nadia Tataru.

Dupa 6 ani de existenta, distributia ITSY BITSY a ajuns la 18 orase din Romania (Bucuresti, Satu Mare, Bacau, Navodari-Constanta, Targoviste, Focsani, Braila, Galati, Slobozia, Cluj-Napoca, Alba Iulia, Sibiu, Botosani, Suceava, Tulcea, Alexandria, Giurgiu, Resita) si online pe itsybitsy.ro

"Ne-am dorit de la inceput sa raspundem unor nevoi reale ale copiilor si parintilor din Romania. De aceea ne bazam mult pe implicarea si feedback-ul lor. Publicul ne apreciaza cand pastram mesajul inocent si creativ al copilariei si ne stimuleaza sa fim creativi si curajosi in acelasi timp", declara Nadia Tataru (Director General, Radio ITSY BITSY).

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Subiecte

Sectiune



Branded


Related