Draftfcb lanseaza campania "Impartaseste dragostea cu NIVEA"

Cu ocazia zilei indragostitilor, Draftfcb a lansat pentru NIVEA o campanie nationala ce cuprinde executii TV, print, online, neconventional si o componenta de PR si isi propune sa promoveze editiile limitate NIVEA Creme Valentine’s tinerilor din target, punand accentul pe idea de a darui, informeaza un comunicat emis de Draftfcb.

Incepand cu 1 februarie 2012, utilizatorii sunt incurajati sa completeze "harta iubirii" pe site-ul impartaseste-dragostea.ro cu momente importante din relatia lor si sa participe la promotia desfasurata in perioada 1-28 februarie. Premiul cel mare este un autoturism Beetle de colectie.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Wavemaker Romania

Exceptional growth requires uncomfortable change.We do our best work for brands who relish being provoked to go further and faster, together.   That’s why we’ve built Provocative Planning, a... vezi detalii »

FCB Bucharest

Cu o istorie si o experienta de peste 140 de ani in domeniul comunicarii, reteaua globala FCB include 150 de agentii in 90 de tari, avand peste 8.000 de angajati si este parte a Interpublic Group of Companies. In... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune


Comentarii

Cruceanu Georgiana
acum 12 ani
Dragostea = apus de soare + o chitara


Branded


Related