In urma unei licitatii desfasurate in noiembrie-decembrie 2011 la care au luat parte 4 agentii, Zenith Media a castigat contul de media Bricostore, informeaza un comunicat emis de Bricostore Romania. Zenith Media va asigura gama completa de servicii de comunicare media.
"Bricostore isi doreste sa devina o prezenta mai puternica pe piata romaneasca, sa aiba o voce inconfundabila. Indeplinirea acestor obiective presupune si o noua strategie de comunicare. De aceea am cautat un partener care sa se adapteze cat mai bine intentiilor noastre.
In urma unui criteriu foarte clar de evaluare, in etapa finala a licitatiei la care au participat patru agentii locale, au ajuns Brand Connection si Zenith Media. Strategia propusa, in ton cu noua pozitionare pe care o vom avea in 2012, ne-a determinat sa alegem echipa Zenith, care va oferi servicii de strategie, planificare, consultanta si cumparare de media. Dorim sa multumim si echipei Brand Connection pentru creativitatea si implicarea de care au dat dovada in acest pitch", a declarat Andreea Gheorghe (Marketing Manager, Bricostore Romania).