In perioada 2 – 29 februarie, IQads Kadett organizeaza un concurs dedicat celor interesati de o cariera in marketing. Agentia-partener Mercury360 ofera 10 coduri gratuite de acces IQads Kadett in schimbul celor mai concludente rezolvari ale unui brief de marketing.
Concursul presupune livrarea unui mix de marketing pentru cardul CultureSeeker, proaspat lansat pe piata. Adresat studentilor, cardul ofera posibilitatea de obtinere a unor discount-uri sau acces gratuit la evenimente culturale care se desfasoara in Bucuresti. Luand in calcul detalii precum publicul vizat, piata de desfasurare, etapa in care se afla produsul, participantii trebuie sa alcatuiasca un mix de marketing (mix de produs, pret, promovare si distributie), explicand alegerea facuta.
Mai multe detalii despre modul de desfasurare a concursului, precum si despre regulamentul acestuia – pe www.IQadsKadett.ro/blog/
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.