Sean Singleton: "Vorbeste ca un om, nu ca o masina corporate!"

Sean Singleton: "Vorbeste ca un om, nu ca o masina corporate!"

Buzz cu Sean Singleton, Group Managing Partner si co-fondator al agentiei londoneze Skive - o agentie independenta cu experienta de 11 ani in proiecte digital - si invitat ca speaker in cadrul celei de-a doua editii ecomTIM.

IQads: Cum ai descrie intr-un cuvant viitorul industriei de digital in 2012?

Sean Singleton: Gamification.

IQads:  Ce crezi despre Generatia Z (nativii digitali)?

Sean Singleton: Ii iubesc! Ei fac ca revolutia digitala din marketing sa mearga din ce in ce mai repede.

IQads: Care e, in opinia ta, cel mai mare mit din social media?

Sean Singleton: It's complicated.

IQads: Care dintre retelele sociale disponibile astazi crezi ca va iesi castigatoare in lupta pentru cele mai multe carti de identitate virtuale? De ce? 

Sean Singleton: Deoarece e cea mai mare, Facebook are cele mai multe sanse.

IQads: Cum ii va afecta pe marketeri cresterea platformelor new media (tablete, mobile)? 

Sean Singleton: Ca orice schimbare importanta, aceasta creeaza atat o oportunitate cat si o amenintare. O oportunitate pentru brand-uri / companii care invata repede cum sa isi implice eficient consumatorii pe aceste noi platforme. De asemenea, creeaza o amenintare deoarece atentia pentru aceste dispozitive este ori prea mare ori prea mica. 

IQads: Dupa ce principii te ghidezi in social media?

Sean Singleton: As spune ca tipul acesta de principii valabile in social media marketing  la care ader sunt urmatoarele:
• Asculta, asculta, asculta-ti consumatorii! 
• Testeaza si invata (pregateste-te sa gresesti) 
• Inainte de a dezvolta o strategie specifica unui canal de comunicare, concentreaza-te pe obiectivele de business
• Implica-i pe toti oamenii din companie, nu doar departamentul de marketing
• Vorbeste ca un om, nu ca o masina corporate. 

IQads: Dincolo de rata de engagement, cum crezi ca poate fi masurat beneficiul de imagine castigat prin comunicarea social media? 

Sean Singleton: Marketing-ul prin social media e inca la inceputuri si de aceea ROI/evaluarile mai au mult pana sa devina cu adevarat reprezentative. Eu cred ca trebuie sa stabilesti inainte obiectivele de business si apoi sa stabilesti modalitatile de masurare ale social media care sa-ti arate daca le indeplinesti sau nu. Pana la urma, cu cat dezvolti o relatie mai puternica cu consumatorii, cu atat e mai bine pentru companie pe termen lung.

IQads: Daca ar fi sa incepi o afacere in Romania care ar fi aceea?

Sean Singleton: As investi in proprietati sau turism.

IQads: Spune-ne cate ceva despre tine: despre viata ta, obiectivele  tale, ce iti doresti si de ce te temi.

Sean Singleton: Sunt casatorit si am 2 copii. Sunt reprezentantul parintilor la scoala fiicei mele. Sunt un mare fan al echipei Tottenham Hotspur si practic Bikram Yoga de 3 ori pe saptamana. Credo-ul meu din punct de vedere al business-ului este ca nu ar trebui niciodata sa promiti mai mult decat poti da inapoi si mereu da inapoi mai mult decat ai promis. Visez ca intr-o zi toate companiile sa vada binele social ca parte din ratiunea lor de a fi. Mi-e frica de vorbitul in public (dar pot face o exceptie pentru prietenii din Romania :))  

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related