Cotidianul isi face schimbarea la fata

Interviu cu Doru Buscu, Director Editorial "Cotidianul"

IQads: Cotidianul se prezinta sub un nou layout.
Ce ne puteti spune despre acesta?
Doru Buscu: Este o schimbare extrem de discreta, este un face lift, o upgradare a layoutului initial, necesara, pentru a marca o etapa de evolutie, dar necesara in primul rand pentru a clarifica, a aerisi un pic textul, continutul. Este facuta cu pastrarea genelor initiale, nu este un ziar complet diferit, este un ziar foarte asemanator, insa din testele pe care le-am facut oamenii il inteleg si il citesc mai usor. Este cred o moda a impachetarii cat mai atractive a continutului de care trebuie sa tinem cont. Aceasta este ideea noului layout: impachetarea cat mai eficienta, mai atractiva si mai clara a continutului. Este un test pentru editori, pentru ca au mai mult de editat, dar principiul este ca jurnalistul va munci mai mult, pentru ca cititorul sa munceasca mai putin.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Sectiune



Branded


Related