McCann este castigatoarea a 5 premii EFFIE la cea de-a treia editie a festivalului: doua premii de aur pentru campania "Rom - Senzatii tari din 1964" si "Connex pentru viitor" si trei premii de argint pentru "Kandia - Velvet", "Bergenbier - Suporteri: Acum ori niciodata" si "Connex-Vodafone - Impreuna".
Referindu-se la rezultatele obtinute la aceasta editie EFFIE, Adrian Botan, Deputy Managing Director & Creative Director, a declarat: "Noi stim ca orice EFFIE este un premiu dat relatiei dintre client si agentie, iar pentru asta tot meritul revine departamentelor de strategie si client service. Felicitarile sunt pentru ei!"
Alina Tudose, Strategic Planner in cadrul agentiei a afirmat: "Faptul ca am castigat in categoria telecom, cu doua campanii de imagine, confirma succesul brandului Connex. Intr-o piata hipercompetitiva si in care batalia se duce inca pe teritoriul ofertelor promotionale, am dovedit ca strategia de brand este cel mai eficient mijloc de a convinge consumatorii."