Campania se deruleaza in perioada 18 martie - 15 mai si este sustinuta, pe langa spotul TV "Talentatii", de machete in presa si de materiale publicitare la punctele de vanzare.
Despre modul in care s-a realizat spotul, Irina Burlan, copywriter, explica:
"Pentru ca Bergenbier este berea tuturor barbatilor, am profitat de o inovatie de ambalaj si ne-am gandit ca, printre barbati, sunt si destul de multi "talentati". Adica personaje care reusesc sa isi raneasca in final cate o mana, manate de curiozitate, de convingerea ca sunt irezistibile in fata unei femei si implicit si a cainelui ei (fie el si un Amstaf irascibil) sau de talentul neexploatat indeajuns la orele de atelier. Pentru ei, Bergenbier Q-Pack cu "grip" este solutia care le permite sa se bucure in continuare de bere, iar pentru toti ceilalti barbati, mesajul ramane la fel de relevant - noul Q-Pack este forma perfect masculina, manevrabila cu o singura mana, care le aduce in orice ocazie berea preferata".