Agentia Leo Burnett a obtinut in cadrul celei de-a treia editii Effie Awards organizata in Romania marele trofeu Grand Effie pentru campania Bergenbier "Prietenii stiu de ce", client Interbrew Romania. Agentia si-a dovedit eficienta chiar si in participarea propriu-zisa la festival, obtinand cele mai multe nominalizari, cele mai multe premii si cele mai multe Gold Effies. Sapte premii dintr-un total de opt campanii submise la cea de-a doua editie EFFIE Awards.
Leo Burnett a dominat categoriile "Bauturi alcoolice", "Bauturi nealcoolice", "Retail" si "Promotii" castigand trofee Gold Effie cu Bergenbier, Prigat si Altex. Patru trofee Gold EFFIE au fost obtinute de Leo Burnett la urmatoarele categorii: "Bauturi alcoolice" pentru campania Bergenbier "Prietenii stiu de ce", client Interbrew; la categoria "Bauturi nealcoolice" pentru campania Prigat "Energie naturala", client Quadrant Amroq Beverages; la categoria "Retail" pentru campania "Accesibilitate", client Altex si la categoria "Promotii- produse de larg consum" pentru campania Bergenbier "Barbecue grills", client Interbrew.