Doar campanii care au sanse pentru shortlist - viziunea Graffiti BBDO despre Effie

Eficienta campaniilor inscrise de Graffiti BBDO la Premiile Effie Romania 2006 a fost recunoscuta de juriul editiei din acest an prin nominalizarea tuturor celor patru campanii inscrise in competitie si premierea a trei dintre acestea.

Cel mai important trofeu obtinut de Graffiti BBDO a fost argintul la categoria Durabile pentru campania Dacia Logan "Iti schimba viata" - cea mai inalta distinctie acordata in aceasta categorie. La sectiunea Produse alimentare, campania intitulata "Conservele vorbitoare" realizata de Graffiti BBDO pentru brandul Bucegi din portofoliul companiei Scandia a obtinut bronzul. Acelasi premiu a fost castigat si la categoria Retail de campania "Ultra solutii" pentru Ultra Pro Computers. Campania de lansare a berii Holsten (un brand international din portofoliul URBB Romania) a fost si ea nominalizata la categoria Bauturi alcoolice.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related