Miercuri, 22 martie 2006, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL

Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structura asociativa constituita in scopul verificarii independente si obiective a cifrelor de difuzare a diverselor produse media. In cei 8 ani de existenta BRAT a devenit reperul pietei de publicitate pentru presa scrisa in ceea ce priveste auditul tirajelor si rezultatele de audienta ale publicatiilor membre.

Miercuri, 22 martie 2006, a avut loc Adunarea Generala a membrilor Biroului Roman de Audit al Tirajelor si a BRAT Cercetare SRL. Pe ordinea de zi a sedintei au figurat printre altele rapoartele de activitate ale departamentelor asociatiei, aderarea de noi membri precum si alegeri pentru Consiliul de Administratie BRAT.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mindshare

Mindshare are a global, multi-award winning, media agency network of 9300 people across 86 countries united by the desire to create new media experiences. What we do Modern marketing requires more than just media... vezi detalii »

Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related