Filmari in locatii exotice, efecte speciale, regizori straini, bugete de zeci de mii de euro. Rezultatul: un clip de 30 de secunde. Reclamele autohtone pasesc timid spre o noua granita creativa. Miturile, folosite cu sirg de publicitarii din Vest, dau de ceva vreme roade si in Romania.
Pentru a produce ultimul spot "Borsec", Grey Romania a colaborat chiar cu regizorul responsabil de efectele speciale din "Stapinul inelelor", Randall William Cook. Filmarile au avut loc in Carpati, dar si in Noua Zeelanda, iar postproductia a revenit studiourilor WETA Digital Ltd., toate acestea cu scopul crearii unei naturi grandioase - munti, paduri, cascade - in care personajele prind puteri supranaturale. "Elite" nu s-a lasat mai prejos si, cu ajutorul regizorului Mike Bennion si al agentiei Saatchi&Saatchi, a avut parte de o reclama mistica pentru brandul "Selected": personaje misterioase, o jungla construita in studio, procedee de filmare utilizate la realizarea filmelor vechi. Ultima reclama "Dorna" produsa de McCann continua, de asemenea, filonul mitologic folosit de agentie si in trecut pentru aceasta marca.