"Bucovina pentru Bucovina"- o campanie care a adus 2,5 miliarde lei manastirilor din Bucovina

Campania "Bucovina pentru Bucovina" a ajuns la momentul bilantului: 2,5 miliarde de lei stransi, din care 2,1 au fost folositi deja pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina.
Campania sociala s-a desfasurat in perioada decembrie 2004 - noiembrie 2005 si a fost dezvoltata de compania Bucovina Enterprises, in parteneriat cu Arhiepiscopia Sucevei si Radautilor. Initierea si promovarea programului "Bucovina pentru Bucovina" a apartinut agentiei GMP.

Initiativa a pornit de la nevoia de restaurare a manastirilor din Bucovina, parte a patrimoniului UNESCO, locuri in care picturile murale vechi de 500 de ani si unice in lume au fost degradate. In acest scop, Bucovina Enterprises a donat lunar manastirilor o parte din suma rezultata din pretul fiecarui produs iesit pe poarta fabricii de la Vatra Dornei, respectiv 50 de lei la o sticla de 0.5 l, 100 lei la o sticla de 1.5 l sau 200 de lei la cea de 5 l. Programul "Bucovina pentru Bucovina" a fost comunicat pe etichetele de pe sticlele de apa minerala si a avut si o componenta de sensibilizare a opiniei publice, printr-un spot social de 60" si machete de presa ( Cutia Milei si Braille )

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune

Dictionar


Comentarii

Flutur Valerian
acum 17 ani
La acest spot publicitar am filmat si eu!!!Am stat o zi intreaga la filmari si as dori daca poate careva sa imi spuna cum intru in posesia filmului ??


Branded


Related