Miliarde de dolari din comertul cu formate TV

Romanii s-au obisnuit deja cu emisiunile "importate". De la "Surprize, surprize" la "Geniali", de la "Big Brother" la ultima propunere a Prima TV, "Straini de fotbal", majoritatea spectacolelor de divertisment de pe piata autohtona sunt realizate dupa tipare consacrate pe cea internationala. Unde comertul cu formate de televiziune atinge miliarde de dolari, cu succese si esecuri la fel de numeroase ca si cele din audiovizualul dambovitean.

La sfarsitul anului trecut, una dintre cele mai populare emisiuni ale BBC, Top Gear, a fost preluata pe piata americana intr-un format cu totul nou. Adio, Jeremy Clarkson si echipa sa, cunoscuti publicului roman din emisiunea difuzata de canalul romanesc Antena 3. Ultima versiune de peste Ocean pare sa nu mai aiba nicio legatura cu originalul.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related