Procentul de femei care conduc agentii in sectorul advertising din UK a scazut cu 26% in 2011 fata de 2010

Numarul de femei care ocupa pozitii in top management in UK a scazut in 2011 cu mai mult de un sfert atingand cea mai mica cota din ultimii noua ani, potrivit The Guardian (http://bit.ly/yWWWS9). Conform unui raport realizat de Institute of Practitioners in Advertising (IPA), care reprezinta mai bine de 80% dintre agentiile de advertising si media din UK, femeile reprezinta 13,5% din cei 415 care ocupa pozitii precum chair, chief executive sau managing director intr-o agentie.

Numarul total al femeilor care conduc agentiile a scazut, comparativ cu 2010, in proportie de 26% (de la 76 la 56). Potrivit IPA, cota de 13,5% detinuta de femei este cea mai mica proportie de la studiul realizat in 2003 pe intreaga industrie, cand femeile detineau 11% din pozitiile de conducatori de agentii.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related