Facebook a inceput sa introduca ad-uri in News Feed – marcate ca Featured, nu Sponsored

Facebook a lansat in urma cu 2 zile primele ad-uri postate in News Feed-ul utilizatorilor, marcate cu "Featured" pentru a se diferentia de Sponsored Stories, care apar in laterala News Feed-ului. Pentru inceput, userii vor vedea un singur ad pe zi, doar de la paginile carora le-au dat deja Like, potrivit TechCrunch. Pentru moment, aceste ad-uri nu sunt vizibile in versiunea de pe mobil.

La mouseover pe cuvantul "Featured", utilizatorii vor vedea mesajul "You are seeing this because you like [numele brandului]. A sponsor paid to feature it here".

Articole despre acest subiect discutau despre probabilitatea ca, din cauza marcajului cu "Featured", userii sa nu isi dea seama ca acestea sunt ad-uri platite si sa creada ca sunt doar posturi relevante de la prietenii si paginile pe care le plac, dat fiind ca termenul poate fi deja folosit pentru Timeline pentru a atrage atentia asupra posturilor importante.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related