Utopium a realizat campania de autopromovare "Wormtopia"

In decembrie 2011 agentia Utopium a creat campania de autopromovare "Wormtopia", care a evidentiat orientarea transmedia a agentiei prin imbinarea activitatilor offline cu cele online, informeaza un comunicat emis de Utopium. Targetul campaniei, in care au fost implicati 10 bloggeri oradeni, au fost tinerii din Oradea.

Obiectivele secundare ale campaniei a fost cresterea numarul de fani, a gradului de interactiune pe Facebook si generarea WOM pe piata locala.

Treisprezece locatii din oras, identificate ca hotspoturi de socializare offline, au fost transformate in locatii Wormtopia. In cafenelele frecventate de persoane cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani au fost depuse formulare care indemnau la dezlantuirea furiei pixului sau la hranirea ramo-urnei. Fiecare participant a putut sa realizeaze o lucrare cu o tema la alegere.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Sectiune



Branded


Related