Aruncati comunicatele pe fereastra. Uitati de mailurile cu "Dragi colaboratori". Anulati orice conferinta de presa si apucati-va de compus cantece de dragoste ca sa cuceriti inimile consumatoarelor. Asa cum au facut cei de la Johnson & Johnson pentru a scuza disparitia din magazine a o.b.-urilor fara aplicator (care a inceput in toamna lui 2010) si pentru a anunta o revenire a produselor pe piata (au inceput sa reapara in primavara lui 2011, mai putin brandul Ultra). Nu e primul videoclip interactiv pe care il vedem si, cu siguranta, nu e nici primul, nici ultimul clip siropos care circula pe net, dar asta are "je ne sais quoi"-ul care lipseste atat de des din comunicarea pentru produsele destinate igienei femeilor.
Toujours l'amour
Adicatelea, avem una bucata barbat bine care ne cere scuze fiecareia dintre noi gravitand in jurul unor elemente despre care se stie ca ne gadila ego-ul feminin: trandafiri, cantec la pian, apus de soare, malul marii, porumbei albi, scris pe cer, numele noastre soptite. Da, da, stim toate ca este un apogeu al dulcegariei care depaseste putin gusturile obisnuite (dar ne-am prins ca este autoironie), dar clipul isi face treaba si atinge o coarda sensibila din interiorul fiecareia dintre noi. Desi numai cele care nu au nume complicate se pot bucura sa-si auda numele soptite de protagonistul clipului, nu pot sa trec mai departe fara sa subliniez cam cate variante ale clipului au fost realizate in asa fel incat pana si femeile cu nume romanesti sa se poata bucura de scuzele protagonistului. Eu am tot testat clipul folosind o Gina ca personaj principal. Am incercat si cu Ghita, dar n-are nici un farmec.
Monsieur Ghita
De ce ne trebuie Ghita, va intrebati? Pai, sa nu uitam totusi de barbatii care isi iau inima in dinti si se incumeta sa ceara farmacistei produse de igiena personala destinate sotiei, prietenei, unei amice, chiar. Sau de cei care, obisnuiti deja cu asta corvoada, iau vitejeste produsele direct de la raft, platesc si nu se mai uita inapoi. Sunt aceiasi barbati care s-au luptat, poate, pe aceeasi cutie de o.b-uri din magazin atunci cand ea ajunsese pe e-bay la suma de 79 de dolari. (Potrivit LA Times). Si ei ar merita niste scuze pentru efortul depus si pentru orgoliul masculin sacrificat nitelus pe altarul iubirii (Asta ca sa nu stricam atmosfera siropoasa de pana acum).
Le "click" sur le "share"
In mod clar e un videoclip share-uibil. Daca nu pentru ca ne-a indeplinit cele mai romantice vise, atunci cel putin pentru ca e al naibii de amuzant in toata siroposenia lui. Aici tin sa amintesc versuri ca "We’ll write your name across the sky/ Cue the aeroplane guy" sau "We’re double sorry/ Triple sorry" sau "You deserve the best and more/ So take this coupon to the store". A, da, si pentru ideea cu voucher-ul gratuit (epuizat in momentul asta) care s-a potrivit manusa situatiei. Inclusiv barbatii ar trebui sa-l share-uiasca pentru a-i aduce un tribut protagonistului spotului, care are suficienta incredere in masculinitatea lui ca sa endorseze aceasta scuza minunat de siropoasa.