Cum sa-ti ceri scuze fara comunicat de presa

Cum sa-ti ceri scuze fara comunicat de presa

Aruncati comunicatele pe fereastra. Uitati de mailurile cu "Dragi colaboratori". Anulati orice conferinta de presa si apucati-va de compus cantece de dragoste ca sa cuceriti inimile consumatoarelor. Asa cum au facut cei de la Johnson & Johnson pentru a scuza disparitia din magazine a o.b.-urilor fara aplicator (care a inceput in toamna lui 2010) si pentru a anunta o revenire a produselor pe piata (au inceput sa reapara in primavara lui 2011, mai putin brandul Ultra). Nu e primul videoclip interactiv pe care il vedem si, cu siguranta, nu e nici primul, nici ultimul clip siropos care circula pe net, dar asta are "je ne sais quoi"-ul care lipseste atat de des din comunicarea pentru produsele destinate igienei femeilor.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Subiecte

Sectiune



Branded


Related