Concursul cu burse in proiectul IQads Kadett, oferite de agentia-partener Mercury360, a ajuns la final. Participantii au avut timp pana pe 20 decembrie sa trimita un mix de media pentru magazinul de inchiriat rochii de mireasa “Affordable dreams”, care trebuia sa includa 2 canale: online si neconventional.
In ultimele 3 zile propunerile primite au fost citite de echipa IQads Kadett si, in urma analizei acestora, cele mai convingatoare 10 strategii media au fost selectate, castigatorii urmand sa aiba acces la codurile de inscriere in program.
Astfel, cele 10 burse vor fi trimise catre: Adelaida Manolescu, Alexandra Guna, Ana Maria Onose, Ciprian Maxim, Daniela Dandes, Diana Bercu, Ivona Barbarelu, Laura Mardare, Ruxandra Poboroniucm si Valentin Ionescu.
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii