Digital Buzz cu Diana Dragomir (Co founder / Business la Mind Treat Studios)
Digital IQads: Ce clienti sunt in portofoliul Mind Treat Studios in prezent, la 5 luni dupa lansarea agentiei?
Diana Dragormir: Am inceput printr-un parteneriat puternic cu revista de publicitate Lurzer's Archive pentru care am dezvoltat nu mai putin de trei aplicatii, de iPhone, iPad si Facebook. Am mai lucrat pentru Publicis pe contul JTI si acum lucram la patru proiecte super cool pentru alti doi clienti.
Digital IQads: In afara de aplicatia Lurzer’s Archive, ce proiecte s-au mai concretizat anul acesta?
Diana Dragormir: Ca volum de munca, Lurzer's Archive a fost un client puternic si foarte solicitant. Ne mandrim cu rezultatul final si suntem multumiti de feedbackul din piata. Am mai dezvoltat doua aplicatii pentru un brand de tabacco, o unealta interna pentru gestionarea mai multor ecrane de prezentari prin intermediul unei aplicatii de iPad si acum lucram la un joc de augmented reality care va fi lansat in februarie.
Digital IQads: Ce rezultate a avut aplicatia pentru Lurzer’s Archive?
Diana Dragormir: Impactul a fost excelent si a venit pe un vid digital al revistei. Doua dintre feedbackurile primite:
"Lurzer's Archive a fost de-a lungul anilor o colectie absolut remarcabila de executii print, TV si nu numai. A fost ca o biblie a publicitatii si a inspirat pe multi dintre noi. Prin urmare, o aplicatie care salveaza toata munca inspirationala si o transfera in mediul digital e uimitoare. Functioneaza grozav, poti sa folosesti search-ul mai usor decat pe web si arata incredibil pe iPad. Felicitari echipei care a dezvoltat aplicatia, e un must pentru oricare advertiser", a declarat Razvan Capanescu (Chief Creative Officer, Publicis).
"Am descarcat aplicatia si am petrecut ceva timp jucandu-ma cu ea. Interfata simpla dar foarte intuitica, toate reclamele pe care sunt obisnuit sa le vad in in format de carte arata bine si ordonat, fara pierderea calitatii. Search-ul functioneaza si el bine. O unealta foarte cool si foarte folositoare pe care o voi folosi des", a declarat Chuck Tso (Creative Director, R/GA).
La o luna si jumatate de la lansarea iPhone si o luna de la lansarea aplicatiei de iPad, avem in total 10.000 de downloaduri ale aplicatiilor.
Digital IQads: Cu ce fel de cerinte vin clientii agentiei?
Diana Dragormir: Noi avem un portofoliu international de clienti, avand reprezentanti locali in Olanda si Africa de Sud. Din Romania, ne vin cerinte diverse, de la joculete de o zi doua, pana la proiecte complexe folosind instrumente de realitate virtuala (xBOX)
Digital IQads: Au exista modificari in structura agentiei?
Diana Dragormir: Suntem patru cofondatori in acest moment, doi programatori, un designer si eu care fac orice altceva. Grafica o acoperim prin colaborari pe baza de proiect. Cred ca anul viitor va fi unul de dezvoltare in planul resurselor umane, deocamdata am vrut sa fortificam echipa fondatoare.
Digital IQads: Cum comentati evolutia pietei de aplicatii mobile in 2011 (la nivel national si international)?
Diana Dragormir: Piata de aplicatii mobile internationala este imensa fiind estimata in anul 2012 la 50 de miliarde de dolari. Si la nivel local, cred ca anul 2012 va fi anul aplicatiilor mobile asa acum 2011 a fost anul aplicatiilor de facebook.
Digital IQads: Cum planuiti sa cresteti business-ul agentiei in 2012?
Diana Dragormir: Pai, sunt mai multe cai pe care vrem sa urmam: o data o sa dezvoltam proiecte proprii, fiind in discutii acum cu cativa angel investors. A doua o sa mergem foarte mult pe proiecte internationale, cautand sa ne gasim si un reprezentant in Statele Unite. Si a treia mizam pe cresterea pietei locale. Credem ca nu proiectele vor fi provocarea anului 2012, ci atragerea oamenilor potriviti in echipa.