Violet Advertising a obtinut contul Springtime in urma castigarii unei licitatii care a avut loc in luna noiembrie, informeaza un comunicat emis de agentie. La licitatie au mai participat alte trei agentii.
Pitch-ul a avut drept obiectiv initierea unui parteneriat de colaborare pe termen lung cu o agentie de advertising. In cadrul licitatiei participantii au fost testati cu trei briefuri diferite printre care si o campanie de imagine pentru 2012.
Serviciile oferite de Violet pentru Springtime constau in gestionarea comunicarii ATL prin realizarea strategiei si a creatiei.
"Cei de la Violet au inteles cel mai bine businessul nostru si au venit cu abordari creative neconventionale, amuzante, tineresti care s-au mulat pe cerintele si personalitatea brandului Springtime. Fiind de aproape 20 de ani in piata jucatorilor de fast-food, chiar de la inceputul acestei industrii in Romania, am simtit ca este momentul sa facem o schimbare in comunicarea abordata pana acum. Astfel, speram ca impreuna sa cream un tone of voice Springtime de impact, unic, usor recognoscibil si in acelasi timp sa aducem o improspatare brandului", a declarat Maissam Mrad (Business Development Manager Springtime).