Acum cativa ani se afla ca modelele de lenjerie intima aveau si ele imperfectiuni inainte sa apara glossy si superbe pe copertele revistelor. Acum cateva zile am vazut ca la H&M e suficient sa ai un cap frumos, pentru ca ii va fi atasat unui corp perfect desenat pe calculator. Azi vedem ca nici nu trebuie sa fii femeie ca sa pozezi in sutien.
Pentru a demonstra beneficiile sutienului Mega Push-up de la HEMA, care promite un bust marit cu 2 cupe, campania de print foloseste imaginea lui Andrej Pejic, un model masculin cu look androgin.
Agentul lui Pejic a declarat pentru blogul de fashion Frockwriter despre ad ca "E revolutionar. Nu am mai auzit pana acum de un barbat care sa faca o campanie la lenjerie pentru femei. Daca e cineva potrivit pentru asta, acela este Andrej", facand referire la aparitia lui Andrej ca mireasa la finalul prezentarii lui Jean Paul Gaultier de la inceputul acestui an si la clipul in care o interpreteaza pe Marilyn Monroe, intitulat sugestiv Norman Jean.
Ce va convinge mai mult: un print cu un barbat imbracat, care poarta pe sub haine un sutien care creeaza iluzia ca ar avea sani, sau o fotografie cu o femeie superba care poarta doar lenjerie?