Ad-ul creat de Publicis pentru Orange anunta lansarea ofertei internet gratuit la metrou, prin 3G, cu 21.6 Mbps, pana la sfarsitul anului

Ad-ul creat de Publicis pentru Orange anunta lansarea ofertei internet gratuit la metrou, prin 3G, cu 21.6 Mbps, pana la sfarsitul anului

[Update] Orange a lansat pe 1 noiembrie oferta internet 3G gratuit la metrou, valabila pana la sfarsitul anului. Gratuitatea este promovata printr-o executie constand intr-un panou dinamic aplicat pe unul dintre peretii statiei de metrou Unirii. Creatia a fost realizata de Publicis, componenta media este administrata de Initiative Media Romania, iar comunicarea pe Facebook va fi gestionata de HyperActive.

Activarea face parte din campania la metrou lansata sub umbrela "Calatoria se schimba cu Orange", care contine bannere, city lights, animatii pe ecrane, stickere pe scaune si pe podea.

Executia consta intr-un panou in care sunt incluse 'think bubbles' amplasate deasupra unui rand de scaune destinate celor care calatoresc cu metroul. Think bubbles afiseaza mesaje care se schimba periodic cuprinzand ceea ce par a fi gandurile calatorilor. Printre mesajele expuse sunt si "azi am examen. oare ce scrie in horoscop?", "Rihanna la Londra? WOW! Castig si eu pe nelimiteaza-te.ro :)" sau "heeei, am primit un mail! ah, … e SPAM...".

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Initiative Romania

Initiative este una dintre cele mai mari retele independente de media din lume, asigurand servicii specializate de strategie, planificare si cumparare de media. Initiative este membra a Interpublic Group of... vezi detalii »

Sectiune



Branded


Related