Branduri din protofoliul HAPPY:DIGITAL active in 2011
Adevarul si Adevarul Shop, Aqua Carpatica, Bodog (UK & CA), Catavencii, Click FM, Gaia, Hot Pants (UK & US), OMV, RO NEW MEDIA, Sony Ericsson (IRL).
Tipuri de proiecte implementate si proportia in care au fost realizate
Noi facem exclusiv Facebook work, iar restul activitatilor sunt doar suport pentru initiativele respective, cel mai des intalnit in ultimele 6 luni fiind mobile.
Impartirea bugetului pe proiecte
Facebook work presupune strategie, creatie si dezvoltare; astfel, din strategie (pe care o monetizam prin traininguri si elaborare de planuri, fara a coordona implementarea proiectelor) am generat 10% din revenue; din proiecte pe care am fost owneri integral, de la concept la testare pe IE7, in Romania, am generat alti 10%; restul de 80% a fost generat de clientii nostri din UK si Irlanda.
Modificari de bugete
Facebook a crescut in ponderea marcomm-ului global si va creste si in anul care va urma. Crestem impreuna in RO dupa ce am urmat cresterea sa in UK si Irlanda.
Cerintele clientilor
Sales, Sales, Sales!!! Iar noi suntem absolut extaziati sa demonstram cum initiative gandite si sense checked corect livreaza rezultate monetizabile.
Premii castigate
N-avem. Am obtinut totusi o nominalizare la "Oscar"-ul aplicatiilor: pentru proiectul {ro:newmedia} academy, nominalizare la sectiunea "Best Facebook App" in cadrul The Appys Awards.
O concluzie despre publicitatea online in 2011
2011 e anul cand publicitatea a regresat cel mai sensibil, in perceptia oamenilor de marcomm, de la scop la mijloc. Pe fondul acesta, 2012 va fi un an foarte, foarte, foarte interesant cu proiecte care, finally, vor livra mai mult decat rezultate bune de Google Analytics, Facebook Insights, ori participari la promotii. Abia-l asteptam!