Q: Cine ar face o campanie de lansare pe 1 decembrie, cu printuri care amintesc de revolutia din decembrie 1989 si cu texte parca extrase din perioada comunista in body copy?
A: Magazinul Universal Dragonul Rosu.
1 decembrie 1918 e ziua in care s-a luptat pentru unitate, libertate si independenta. In decembrie 1989 s-a luptat pentru aceleasi valori, impotriva regimului comunist care reprezenta lipsa libertatii, lipsa exprimarii, lipsa prosperitatii, lipsa optiunilor. De ce campania de lansare a magazinului Dragonul Rosu ar asocia regimul comunist cu ideea de revolutie si Unirea de la 1 decembrie, cand primul reprezinta exact valorile opuse valorilor celorlalte doua? Propun sa ne lamurim privind indelung OOH-ul, print-ul si spot-ul care ruleaza pe canalele TV.
Comentarii
Cred ca pe genul asta de perceptie s-a si construit aceasta campanie.Cei din metrou...sunt constienti ca circula tot in metroul construit de comunisti.Altul nu a aparut in democratie.
Îmi permit să fac o remarcă la adresa evocării datei de 1 Decembrie - nu s-a luptat pentru că războiul era terminat de zile bune, nici pentru libertate că nu erua românii ținuți în închisoare de austr-ungari. Plus că principate nu mai erau de multă vreme... Așadar, o să îndrăznesc să spun că și articolul este scris cu o tentă ofensivă în direcția complexelor comerciale care practică prețuri mai mici ca celelalte.