Branduri din protofoliul Interactions active in 2011
Mega Image, Mobexpert, Joe, Maggi, Nescafe, Nesquik, Clickshop, Porsche Bank, SEAT.
Tipuri de proiecte implementate si proportia in care au fost realizate
- Campanii de colectare de date si leaduri (include site-uri de campanie, email marketing) – 40%
- Campanii de vanzari – 20%
- Campanii de brand sau imagine – 10%
- Mentenanta de programe de dialog cu consumatorii – 20%
- Aplicatii de Facebook, bannere, alte materiale de comunicare interactiva (e.g. AdWords) – 10%
Impartirea bugetului pe proiecte
- Creatie si strategie de concept/ mecanici – 15%
- Mentenanta de programe de comunicare cu consumatorii – 30%
- Implementari de campanii punctuale – 40%
- Servicii de mentenanta tehnica – 15%
Modificari de bugete
Crestere procentuala a bugetului de online la toti clientii, insa dublata in unele cazuri de scaderi ale bugetului general de comunicare
Cerintele clientilor
Sumarizat: colectare de date (baza proprie de clienti), generare de leaduri de vanzari; in solicitari am vazut cantarite in mod egal un concept creativ bun, o strategie buna, o implementare tehnica fara probleme si posibilitatea de a monitoriza mersul campaniilor in timp real
Premii castigate
"Camera Ta" – Mobexpert, Webstock, Categoria Special Projects
O concluzie despre publicitatea online in 2011
Continua presiunea pe rezultate imediate, insa spre deosebire de 2010 am avut mai multe solicitari de campanii de branding/ imagine.