Adrian Alexandrescu despre work-ul Interactions in 2011

Branduri din protofoliul Interactions active in 2011 

Mega Image, Mobexpert, Joe, Maggi, Nescafe, Nesquik, Clickshop, Porsche Bank, SEAT.

Tipuri de proiecte implementate si proportia in care au fost realizate

  • Campanii de colectare de date si leaduri (include site-uri de campanie, email marketing) – 40%
  • Campanii de vanzari – 20%
  • Campanii de brand sau imagine – 10%
  • Mentenanta de programe de dialog cu consumatorii – 20%
  • Aplicatii de Facebook, bannere, alte materiale de comunicare interactiva (e.g. AdWords) – 10%

Impartirea bugetului pe proiecte

  • Creatie si strategie de concept/ mecanici – 15%
  • Mentenanta de programe de comunicare cu consumatorii – 30%
  • Implementari de campanii punctuale – 40%
  • Servicii de mentenanta tehnica – 15%

Modificari de bugete

Crestere procentuala a bugetului de online la toti clientii, insa dublata in unele cazuri de scaderi ale bugetului general de comunicare

Cerintele clientilor

Sumarizat: colectare de date (baza proprie de clienti), generare de leaduri de vanzari; in solicitari am vazut cantarite in mod egal un concept creativ bun, o strategie buna, o implementare tehnica fara probleme si posibilitatea de a monitoriza mersul campaniilor in timp real

Premii castigate

"Camera Ta" – Mobexpert, Webstock, Categoria Special Projects

O concluzie despre publicitatea online in 2011

Continua presiunea pe rezultate imediate, insa spre deosebire de 2010 am avut mai multe solicitari de campanii de branding/ imagine.                             

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Interactions

INTERACTIONS este o agentie de comunicare interactiva si eCRM fondata in 2009. INTERACTIONS este un partener de cursa lunga: parteneriatul dintre agentie si clientii majori depaseste in media cifra de 3 ani, recordul... vezi detalii »

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related