IQads Kadett organizeaza in perioada 6 – 20 decembrie, cu sprijinul Mercury360, un concurs pentru cei care isi doresc o cariera in media planning. Mercury360 ofera zece coduri gratuite de inregistrare IQads Kadett celor mai convingatoare si eficiente rezolvari ale unui brief de media planning.
Ceea ce presupune concursul este ca cei care doresc sa participe sa propuna un mix de media pentru un magazin de inchiriere de rochii de mireasa realizate de designeri celebri. Tinand cont de contextul actual in care se afla firma, de obiectivele acesteia si de publicul tinta, participantii trebuie sa dezvolte strategia de media, sa aleaga canalele potrivite,, motivand alegerea facuta si sa livreze un mix de media care sa includa online si neconventional (online, outdoor, radio, etc.)
Concursul a fost lansat astazi in cadrul AdRev (serie de conferinte dedicate publicitatii), eveniment organizat de ADVICE Students.
Detalii despre regulamentul concursului si brief-ul complet – pe www.IQadsKadett.ro/blog/
Programul de talent scouting IQads Kadett este organizat de IQads cu sprijinul agentiei-partener Mercury360. Cadetii sunt alesi in urma unui test de orientare si examinare online care verifica gradul in care personalitatea tinerilor se apropie de personalitatea ideala a principalelor meserii din industria de marketing si comunicare, testul fiind disponibil pe site-ului programului -www.IQadsKadett.ro.
Odata admisi in program, cadetii participa la o serie de training-uri si prezentari de case study-uri organizate special pentru ei in Clubul Kadett, aflat in sediul IQads. In plus, cadetii primesc invitatii la evenimente ale industriei, carti de specialitate, precum si sansa de a beneficia de stagii de practica in agentii si companii.