Brandstalk semneaza campania promotionala "Fa-ti plinul cu premiile Lavazza!" desfasurata in benzinariile Rompetrol

Brandstalk semneaza conceptul si implementarea promotiei nationale "Fa-ti plinul cu premiile Lavazza!", prin care Lavazza ofera peste 80.000 de premii garantate celor ce cumpara cafeaua in toate benzinariile Rompetrol din tara, informeaza un comunicat emis de agentie.

Materialele promotionale din benzinarii realizate de Brandstalk constau in crownere, postere, table-tent-uri si flyere. In functie de tipul benzinariei, premiile pot fi inscrise aleator direct pe paharul in care este servita cafeaua sau in urma acumularii a 8 buline autocolante pe talonul de participare.

"Brief-ul pentru campania Lavazza ne-a obligat sa gandim cu piciorul pe acceleratie. De altfel, si vizualurile campaniei prezinta un bord de masina plin de premii care asteapta sa fie daruite, semn ca perspectiva din care este gandita campania este aceea a consumatorului. Ne-am transpus in pantofii conducatorului auto grabit si stresat de conditiile de trafic, care poposeste la benzinarie si simte nevoia unui refill nu numai pentru masina, ci si pentru sine. Un premiu garantat este argumentul suprem pentru a porni la drum mai fericit, nu-i asa?", spune Roxana Memetea (Managing Partner, Brandstalk Advertising).

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related