Joaquin Bonilla despre work-ul Wunderman in 2011

Branduri din portofoliul Wunderman active in 2011

Clientii activi au fost toti din portofoliul agentiei: Philip Morris, Nokia, Ford, Jack Daniel's, Microsoft. Am avut si proiecte pentru clienti ca Gucci, Emporio Armani, Heidi, A.Lange & Sohne, Special Olympics (pro bono).

Tipuri de campanii desfasurate in 2011

Am lucrat in mare parte pe partea de promotii BTL, dar si dezvoltare de  platforme digitale, lansari evenimente, social media.

Media folosite in campanii

In store, online, presa, one to one, DM.

Premii castigate

Anul acesta am castigat locul 3 la Webstock Awards, categoria Blogging campaigns cu proiectul de lansare a noului Ford Focus.

Cerintele clientilor

Activari neconventionale, comunicare digitala, comunicare de eveniment, rezultate excelente… acestea sunt cerinte universale. Un client care ne provoaca permanent creativitatea este Philip Morris, in sensul ca, desi nu ai canalele clasice de comunicare, trebuie sa te faci vizibil in randul consumatorilor prin activari creative si de impact. In privinta celorlalti clienti e nevoie de aceeasi abordare, insa avem mai multa permisivitate in privinta canalelor de promovare.

Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate

Trecem printr-o perioada in care bugetele de BTL si de ATL au fost diminuate, dar este o realitate care nu implica minimizarea puterii ideilor sau a creativitatii serviciilor oferite de Wunderman. Pentru noi, 2011 a fost un an nou, un an bun in care am castigat pitch-uri precum Microsoft, un an in care au avut loc lansarile unor branduri de lux, prin evenimente mici, dar interactive, precum Gucci, Emporio Armani si A.Lange & Sohne. Asta inseamna ca da, bugetele nu sunt la fel, dar putem vedea ca inca se fac investitii in bunurile de lux.

Modificari in departamentul de creatie

Pentru noi, in 2011 au fost schimbari pozitive. Odata cu extinderea serviciilor digitale, unii din cei mai talentati web designeri si specialisti de social media s-au alaturat departamentului de creatie al Wunderman. Din fericire nu am avut plecari din departament pe care le regretam si pot spune ca personal, am avut sansa de a sustine o lectura despre BTL in cadrul asociatiei studentesti Advice. Am avut atunci sansa sa interactionez cu viitoare talente creative, care au putut veni in internship si care au devenit ulterior parte a echipei noastre, lucrand pentru branduri precum Ford, Nokia si Microsoft.

O concluzie despre industrie in 2011

In concluzie viata merge mai departe, munca trebuie facuta, brief-urile continua sa vina si provocarea de a oferi aceeasi calitate profesionala si creative ramane la fel de importanta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related