Branduri din portofoliul Rusu+Bortun Brand Growers active in 2011
Majoritatea clientilor au fost sau au redevenit activi in 2011. Faptul ca suntem o agentie fusion, oferind servicii de branding si advertising, ne-a asigurat o incarcare constanta peste medie si multe proiecte integrate.
Clienti pe proiecte de advertising:
Medicover Romania, Procter & Gamble Balkans (Gillette Blue 3 - Programul "Lama" si Gillette Mach 3 - Cel mai dorit barbat din Romania), ING Bank, ANOFM (Campania SPO pentru tineri si angajatori), Unilever (Becel), MCSI (ghiseul.ro), Millenium People (AdPrint, 10 ani, Internetics, Gala Societaii Civile), Mercedes-Benz (campania "Pune viata in lumina!"), CADI (Competente Europene pentru mediul rural), Pfizer (Norvasc).
Clienti pe proiecte de branding:
The Parts Group (finalizare rebranding inceput cu un an inainte), Medicover Romania (repozitionare), Viva Broker de Asigurare (rebranding), The Institute (Institute, The Magazine si Institute, The Cafe), Bloomers Consultants (rebranding), Ghiseul.ro (rebranding), DigitalMures.com (rebranding), Bel Mondo (branding), Al Sapore (branding), Effecta Trading (Combuyers - branding).
Clienti pe proiecte pro bono:
Autism Romania (rebranding), ARiL - Asociatia Romana impotriva Leucemiei (rebranding) si Ideo Ideis (campanie de comunicare).
Tipuri de campanii desfasurata in 2011
Am incercat sa ne mentinem un portofoliu echilibrat si sa motivam echipa cu proiecte diferite.
Media folosite in campanii
TV, print, ooh, neconventional, in-store, radio, comunicare interna, DM.
Premii castigate
Am participat putin si ne-am intors cu shortlist-uri, pentru 2012 ne-am propus mai mult.
Cerintele clientilor
Exigenta a planat asupra tuturor proiectelor. In unele cazuri a iesit in evidenta presiunea, iar in altele motivarea. Pana la urma, zambetele de la final sunt mai importante decat incordarile de pe drum.
Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate
Suntem un business nascut si crescut in criza. Ne-am dezvoltat an de an pentru ca am stiut sa intelegem contextul si am reusit sa venim cu solutii adecvate fiecarui client in parte. N-am scapat de taieri de buget, dar am avut si surpriza placuta de a fi premiati extra cand am depasit obiectivele.
Modificari in departamentul de creatie
Ne bucuram ca nucleul de la sfarsitul anului 2008 a ramas in mare acelasi. In 2011, am mizat pe experienta unor oameni ca Maria Manolescu (Senior Copywriter) si pe dorinta de a dovedi a unor tineri talentati. A fost un an al consolidarii echipei, al trierii si al specializarii pe fiecare arie de competenta acoperita.
O concluzie despre industrie in 2011
Optimistii se vindeca mai usor si stiu sa se bucure de viata, chiar daca-i uneori mai grea.