The Yahoo! Login Page Creative Competition. 183 de lucrari finaliste, 3 castigatori.

The Yahoo! Login Page Creative Competition. 183 de lucrari finaliste, 3 castigatori.

Competitia de design pe cel mai spectaculos format publicitar de pe web a luat sfarsit. In urma voturilor publicului si a juriului profesionist, s-au deliberat cei 3 castigatori.

Publicul a avut la dispozitie 16 zile sa voteze lucrarile favorite, iar juriul format din Liviu Turcanu (Creative Director, Mercury360), Claudiu Dobrita (Creative Director, Draftfcb), Charles Davies (EMEA Marketing Director, Yahoo! Elvetia), Josh Partridge (Head of Operations, Yahoo! Expansion Markets), Mihai Fanache (Director General, Mediacafe Interactive) si Monica Dudau (Project Manager, IQads) au oferit cate o nota fiecarei lucrari.

Nota finala a fost stabilita prin media ponderata intre media notelor acordate de catre juriul de profesionisti (60% din nota finala) si media acordata lucrarii de catre publicul larg, prin vot online (40% din nota finala).

Astfel, cele 3 lucrari cu punctajul cel mai mare sunt:

Premiul 1 – 2001:Transhumanta Yahoo, de Flaviu Moldovan;

Premiul 2 – Vesti bune, de Botcau Dragos Ionut;

Premiul 3 – Take a minute to save the world, de Andrei Barbu.

Lista completa a notelor o puteti accesa aici.

Despre The Login Page

Pagina de login a Yahoo! este cel mai indraznet format publicitar de pe web, oferind 1440 x 1024 de pixeli celor interesati sa isi spuna povestea. E singura panza digitala care ofera brandurilor tot spatiul de pe o pagina vizitata zilnic de un milion de romani.

Despre The Creator

The Creator este platforma de concursuri de tip UGC a IQads, cel mai important produs media dedicat industriei de comunicare din Romania. IQads este o marca a Blue Idea

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Mercury360

Cu o istorie de peste 25 de ani in Romania si, in continuare independenti, full-service, suntem una dintre putinele agentii care au capabilitatile necesare pentru a deveni partener pe intreaga durata a unei campanii,... vezi detalii »

Subiecte

Sectiune



Branded


Related