Gold la Epica Awards pentru Next Advertising in campania IQads – "Totul despre publicitate" si McCann Erickson cu "American ROM"

Next Advertising a primit Gold la Epica Awards pentru spotul "Gelozie" din campania IQads – "Totul despre publicitate" in sectiunea Proffesional Services, iar McCann Erickson a castigat Gold cu "American ROM" pentru Kandia Dulce, la sectiunea de Campanii integrate, potrivit reprezentantilor Next Advertising.

[UPDATE] De asemenea, McCann Erickson a castigat un Silver Award pentru "American ROM" la categoria Promotions & Activation, potrivit listei castigatorilor publicate de Epica Awards.

Spotul IQads - "Gelozie" a fost difuzat si in emisiunea Culture Pub dupa ce a fost trimis de catre cei de la Epica.

"In anii '90 ma uitam la Culture Pub sa vad reclamele cele mai misto din lume", a spus Liviu David (Creative Director, Next Advertising). Despre cum a fost creata campania "Totul despre publicitate" puteti citi mai multe in interviul de aici.

[Update] Poimaine urmeaza sa fie acordate si premiile Eurobest.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related