Branduri din portofoliul the Syndicate active in 2011
"Veteranii" Bramac, Unilever Food Solutions si Banca Romaneasca, plus "noile cunostinte" Trust, Sandoz, Grande Panini si Laptaru' Ghita.
Tipuri de campanii desfasurate in 2011
Majoritatea din zona de imagine, constructie de brand. Insa au existat si promotii, abordate astfel. De exemplu, campania de reduceri de pret Bramac din toamna, unde reducerile au fost parte integranta in povestea brandului, sau campaniile de promovare a diferitelor produse bancare de la Banca Romaneasca care au venit in sprijinul clientilor, adaptate la contextul actual. Proiectele marca Unilever Food Solutions au insemnat interactiuni cu bucatarii si patronii de restaurante, cu alte cuvinte, a fost o abordare complet diferita in segmentul Horeca fata de tot ceea ce s-a facut pana acum.
Media folosite in campanii
TV in majoritatea cazurilor, dar si presa scrisa si radioul, pentru un mix complex si pentru o interactiune cat mai buna cu publicul-tinta. Pe de alta parte, nici mediul online nu a fost ocolit, brandurile noastre incepand sa fie din ce in ce mai prezente si aici. Pe langa toate acestea, au fost abordate si mediile neconventionale, locatiile clientilor, interactiunile 1 to 1.
Premii castigate
Interesul pentru concursuri/festivaluri nu a fost prea mare; intotdeauna am preferat sa alocam timpul intelegerii business-urilor clientilor nostri, sa ne implicam activ in construirea lor si sa avem rezultate.
Cerintele clientilor
In general, clientii nostri isi constuiresc planul de comunicare anual din timp, impreuna cu noi, asadar cerintele lor au inclus si recomandarile noastre in ceea ce priveste comunicarea. Observam in ultima vreme ca timpul intre brief si implementarea campaniilor tinde sa scada. Acolo unde au fost brief-uri punctuale sau de la clientii noi s-a dorit construire si lansare de brand, mentinerea brandului sau lansare de produse (bancare sau FMCG).
Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate
Au mers invers proportional fata de munca depusa de noi. Cu alte cuvinte, in timp ce bugetele au scazut, calitatea serviciilor oferite de noi a ramas constanta si chiar a mai crescut.