Branduri din portofoliul Gavrila&Asociatii active in 2011
Principalele noastre arii de interes, in ordine cronologica, au fost centrate in jurul Dujardin (client Macromex) – prima campanie de imagine a brandului, Ciucas (Ursus Breweries) si ING.
Tipuri de campanii desfasurate in 2011
Din ambele sfere (de imagine si promotii).
Media folosite in campanii
TV, print (national si local), OOH, Point-of-Sale, radio (national si local), medii electronice (newslettere, Facebook, bannere online)
Premii castigate
La "10 ani de creativitate romaneasca":
- Cea mai buna campanie telecom – Zapp Share Free: "Grupuri"
- Cea mai buna campanie mass-media – TVR: "Mari Romani"
Cerintele clientilor
Aceleasi: perspicacitate strategica, stralucire creativa, return on investement. Cu accent pe fiecare.
Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate
Scaderile previzibile, in sincron cu piata.
Modificari in departamentul de creatie
Nimic demn de semnalat.
O concluzie despre industrie in 2011
Precum spune o carte dupa care s-a facut un film: "Between a rock and a hard place".