Dan Popov despre work-ul Gavrila&Asociatii in 2011

Branduri din portofoliul Gavrila&Asociatii active in 2011

Principalele noastre arii de interes, in ordine cronologica, au fost centrate in jurul Dujardin (client Macromex) – prima campanie de imagine a brandului, Ciucas (Ursus Breweries) si ING.

Tipuri de campanii desfasurate in 2011

Din ambele sfere (de imagine si promotii).

Media folosite in campanii

TV, print (national si local), OOH, Point-of-Sale, radio (national si local), medii electronice (newslettere, Facebook, bannere online)

Premii castigate

La "10 ani de creativitate romaneasca":
- Cea mai buna campanie telecom – Zapp Share Free: "Grupuri"
- Cea mai buna campanie mass-media – TVR: "Mari Romani"

Cerintele clientilor

Aceleasi: perspicacitate strategica, stralucire creativa, return on investement. Cu accent pe fiecare.

Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate

Scaderile previzibile, in sincron cu piata.

Modificari in departamentul de creatie

Nimic demn de semnalat.

O concluzie despre industrie in 2011

Precum spune o carte dupa care s-a facut un film: "Between a rock and a hard place".

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Oameni

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related