Marius Rosu despre work-ul GAV in 2011

Branduri din portofoliul GAV active in 2011

Toate. Contextul actual nu iti pemite sa pierzi trenul sau sa sari din mers de pe platforma. Dar, in functie de viziune, obiective si buget de bilet, unii au stat la geam, iar altii pe culoar. Daimler (Mercedes-Benz), Intersport si noul entry Newlook au fost cei mai activi.

Tipuri de campanii desfasurate in 2011

Promotii, desigur… Am revenit la contextul si mentalitatea unor vremuri ce le credeam apuse. Pretul primeaza, dar asta nu inseamna ca nu poti fi creativ in limitele unei piete crizate. Eu nu cred ca o promotie nu face si imagine, decit daca este foarte proasta si nu e cazul celor semnate de noi :).

Media folosite in campanii

Anul asta am mers mult mai mult decit inainte pe online, fiind spatiul in care poti sa lovesti la maxim cu "putere" minima. Un soi de kung fu media:). Credem insa in continuare si in mixul de suporti traditionali, daca e folosit eficient, iar noi nu ne permitem sa o facem altfel.

Premii castigate

Clientii nostri au avut bugete reduse in 2010 si noi a trebuit sa taiem din costuri... Am suspinat putin stergind de pe lista participarea in festivalurile de creatie, dar asta e! Am luat un Silver Effie insa si sintem tare mindri de el!

Cerintele clientilor

Vor din ce in ce mai multe "garantii" pentru banii investiti. Inteleg aceasta frica, pe de alta parte nu cred in publicitatea facuta doar cu tabele, cercetari de piata, zeci de focus-group-uri si teste. Fara putin curaj/nebunie si ceva risc nu ai cum sa cistigi. Si nu se poate spune ca abunda piata de mesaje indraznete.

Modificari in bugetele de creatie si de productie alocate 

Tinem sa fim platiti decent pentru ideile noastre. Nivelul s-a mentinut in acest caz, insa presiunea pe scaderea costurilor de productie e enorma. Am reusit sa nu ne facem de ras, cautam stilistica si ambalajul care sa se preteze pe bugete de productie meschine. Nu e usor. Dar incercam sa ne si distram facind asta! Banii nu sint chiar totul, e mai important sa facem lucrurile cu placere.

Modificari in departamentul de creatie

Am rulat cativa, in cautarea celor care inca mai ard pentru publicitate si nu pentru altceva. E destul de greu sa-i gasesti astazi, dar spre finele anului am reusit sa strangem pe langa noi cativa… oameni (OM, oameni, s. m. 1. Fiinta superioara, sociala, care se caracterizeaza prin gandire, inteligenta si limbaj articulat). GAV termina anul cu o echipa superioara numeric si nu numai, intinerita, proaspata, vie.

O concluzie despre industrie in 2011 

Nu imi place sa dau verdicte, mi-as dori insa sa fim mai putin "seriosi" si sa regasim spontaneitatea si placerea in ceea ce facem... pesimistii sint morocanosi si plictisitori, cred ca trebuie sa ne amuzam in meseria asta.

Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Oameni

Festivaluri

Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related