Altex si Microsoft lanseaza campania "Campionatul de alergare la Altex" in parteneriat cu Kiss FM

Altex lanseaza astazi impreuna cu Microsoft campania "Campionatul de alergare la Altex", care consta in doua concursuri zilnice desfasurate la radio Kiss FM, informeaza un comunicat emis de Altex.

Obiectivul principal al campaniei este consolidarea relatiei dintre Altex si consumatorii sai potentiali. Astfel, concursul "Fii primul" va premia ascultatorii care ajung primii in magazinele Altex specificate de DJ-ii Kiss FM. Cel de-al doilea concurs se va desfasura zilnic, de luni pana vineri in timpul matinalului Cronica Carcotasilor, si va premia prin tragere la sorti un participant inscris la concurs. Realizate in parteneriat cu Microsoft, concursurile presupun descarcarea Internet Explorer 9 si inscrierea pe site-urile Kiss FM si Altex.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Subiecte

Sectiune

Dictionar



Branded


Related