Proximity, printre finalistii la editia a 34-a John Caples International Awards cu proiectul "Tune in"

Proximity Bucharest este printre finalistii editiei a 34-a John Caples International Awards, competitia care premiaza cele mai bune activitati de interactive si marketing direct, informeaza un comunicat emis de BBDO Romania. Proiectul "Tune in" inscris la categoria "Agency Self-Promotion” este una dintre cele 700 de inscrieri la cele 30 de categorii ale competitiei.

Conceptul proiectului este postul de radio destinat unui singur ascultator. Astfel, prospectii au primit o cutie cu interfata unui radio player vintage prevazut cu un buton On/Off. Urmand call to action-ul "In case of emergency business, tune in”, butonul start declansa o inregistrare audio din partea managerului general al agentiei. Dupa ascultarea mesajului, personalizat pentru clientii actuali, jurnalisti si pentru potentialii clienti noi, ascultatorul primea un apel pe telefonul personal prin intermediul caruia managerul general ii multumea ca a intrat pe frecventa Proximiity si stabilea o intalnire de prezentare a agentiei.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Companii

Branduri

Subiecte

Sectiune



Branded


Related