"Cetateni, fiti pe faza
Unirea basculeaza".
Absolut genial. Doar pentru acest slogan si merita sa te uiti la naucitoarea campanie la Unirea.
Casting-ul - un deliciu. 3 personaje de cartier si o basculanta. Trafic blocat. Nervi. Scene ce par desprinse din stiri.
Inevitabila cearta. Alti 2 muncitori?! de cartier sar in ajutorul tovarasilor din basculanta care se cearta cu vatmanul tramvaiului.
"Gogule, probleme mah?". Cam pe la aceasta replica incep sa rad pe sub mustati....
"Pleaca bah de aici ca iei vopseaua". Cam aici incep sa ma tavalesc de ras....
"E altceva cand basculanta e a ta". Mare adevar.
Dupa ce ma opresc din ras, stau si ma gandesc. Cred ca la propunerea agentiei cei de la departamentul de marketing s-au prapadit si ei de ras si au acceptat spot-ul doar pentru umor, un umor nebun ce-i drept (cui i-ar fi trecut prin cap ca poti castiga o basculanta la o promotie?). Apropo, cat costa o basculanta? Daca o vinzi, ai putea sa-ti iei un C3? Si unde poti vinde o basculanta???
Clipul Unirea pare ca face haz de tot, de traficul din Bucuresti, de atitudinea agresiva a "cetatenilor", de promotiile cu care suntem inundati, de produsul pe care il promoveaza....O fi oare cea mai buna varianta pentru un produs cu un target "de cartier"? Discutabil. Dar e cu siguranta misto. Nu-i asa, Gogule?
Comentarii
Vã rog sã mã iertați cã nu mã poate entuziasma mitocãnia ridicatã la rang de advertising cu pretenții, cu atât mai puțin cu cât nu voi putea accepta niciodatã reclamele pentru țigãri ºi alcool, mãcar ºi pentru simplul motiv cã vãd dincolo de mercantilismul celor care l-au recomandat.
ªi când zic cã mi-e greațã, nu exagerez. Atât de greațã cã trebuie sãmo opresc aici cu scrisul...