Campania este compusa dintr-un spot radio - "Lamaze" si un spot TV - Inmormantarea si mizeaza pe o idee creativa indrazneata care pune in valoare conceptul revistei: "celebrity magazine" - o publicatie despre vedete si secretele lor suprinse de paparazzi.
Tempo Advertising a realizat campania de lansare pentru Ciao! - revista cu cei mai tari paparazzi. Publicatia are un concept inovator pentru piata romaneasca, fiind o revista care mizeaza pe puterea fotografiei.
"Ciao! este o revista realizata in conditii grafice foarte bune, cu imagini de calitate, inedite. De altfel, nucleul forte al redactiei il reprezinta echipa de fotoreporteri - paparazzi profesionisti. Ne propunem s` public`m imagini exclusive, instantanee cu vedete surprinse in diverse ipostaze in viata lor de zi cu zi, nu imagini "regizate", cum apar de regula in media. Fotoreporterii nostri dispun de cele mai bune echipamente existente la momentul actual in acest domeniu de activitate. Avem teleobiective pentru aparatele de fotografiat, cu ajutorul carora captam imagini chiar si de la o distanta de cinci sute de metri fata de subiectul fotografiat, iar imaginea este redata in cel mai mic detaliu. Camere minuscule disimulate in butonii de la camasa sau in cravate sunt de asemenea in inventarul nostru," a declarat Ioan Radu Budeanu - proprietarul si editorul revistei.