In ultimii ani in noiembrie si decembrie avem parte in pauzele publicitare de desene animate care promoveaza o bere speciala de sarbatori.
Christmas Brew sub marca Tuborg a ales o promovare cel putin ciudata - animatii ieftine care promoveaza un produs slab alcoolic. Cu o genialitate a textului - " spune da, nu spune nu..." si " vino si tu, si tu..." - care l-ar face invidios pana si pe Labis, aranjate pe hit-ul Jingle Bells, reclama incearca sa convinga un public major sa savureze aceasta bere.
Pe mine unul nu m-au convins nici caricatura aia de Mos Craciun, nici camionagiul, nici omul de zapada si nici textul clipului publicitar.
Cand am ajuns in magazin am crezut ca in doza animata este un soi de suc, si am vrut sa cumpar vreo 2 pentru pustiul vecinei mele. Dar am vazut ca scria pe ea TUBORG si m-am prins care e faza. Mai lipsea sa puna in doza niste suprize genul celor din guma Turbo si ma derutau de tot.
Sa se fi schimbat target-ul acestei beri pe intervalul 4 - 12 ani ?
Adevarul e ca-i bine sa-ti fidelizezi publicul de mic, dar nici chiar asa.