La inceputul secolului trecut, reclama trebuia sa comunice doar patru lucruri: ce se vinde, la ce pret, pe ce strada, la ce numar.
Astazi, distanta pana la obiectul propriu-zis nu mai este portavocea unui produs, este povestea lui. Reclama nu mai vorbeste despre fizicul produsului, ci despre sufletul sau. De aceea, o centrala termica e departe de a fi doar mecanismul ce-ti incalzeste locuinta, ci mai degraba este catalizatorul vietii pe care ti-o doresti.
Baxi Romania isi propune sa te aseze in fotoliu, sa-ti spuna ca timpul se masoara si atfel, in zborul unui avion de hartie sau in cerneala care se usuca pe foaie. Dincolo de calitate, Baxi comunica patrunderea produsului in spatiul familial, ca membru omniprezent dar discret.
Ocupand locul trei pe piata europeana in asigurarea confortului caminului, Baxi investeste intr-o campanie de jumatate de milion de euro pentru a-si spune povestea, intr-un mod simplu si melancolic.
Conceptul creativ al acestui spot realizat de Cubb Comunication si regizat de italianul Franco Paroni poate fi rezumat in trei cuvinte: pe urmele confortului. Momentele inregistrate in reclama par surprinse intamplator, par a fi cadre desprinse din viata de zi cu zi, alaturi de Baxi.
In mod surprinzator ajungem sa vorbim despre acea masinarie din cutia de metal ca despre un tovaras de companie, ca despre un prieten drag, care ti-aduce confortul si calitatea pe care le meriti. Intr-un cuvant, Lifestyle. By Baxi. Acesta este momentul potrivit pentru a demonstra ca publicitatea nu mai lucreaza cu produse, ci cu valori.