Lifestyle by Baxi

La inceputul secolului trecut, reclama trebuia sa comunice doar patru lucruri: ce se vinde, la ce pret, pe ce strada, la ce numar.

Astazi, distanta pana la obiectul propriu-zis nu mai este portavocea unui produs, este povestea lui. Reclama nu mai vorbeste despre fizicul produsului, ci despre sufletul sau. De aceea, o centrala termica e departe de a fi doar mecanismul ce-ti incalzeste locuinta, ci mai degraba este catalizatorul vietii pe care ti-o doresti.

Baxi Romania isi propune sa te aseze in fotoliu, sa-ti spuna ca timpul se masoara si atfel, in zborul unui avion de hartie sau in cerneala care se usuca pe foaie. Dincolo de calitate, Baxi comunica patrunderea produsului in spatiul familial, ca membru omniprezent dar discret.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Oameni

Sectiune

Dictionar



Branded


Related