Eram cu prietenii in creierii muntilor, undeva prin Caras-Severin si nu aveam decat trei posibilitati sa ne udam gatul - apa din parau, lapte de vaca si bere Timisoreana pe terasa la Ticuta. Stateam toti inghesuiti la o masa de fier si la fiecare sticla ridicata, incepeam sa cantam "Cine-a pus carciuma-n drum". Pana la urma, era firesc, pentru ca atunci Timisoreana debutase cu o noua campanie si isi difuzase clipul de 145 de ori in doar doua saptamani.
Orientata aproape in exclusivitate pe audiovizual, noua campanie venea sa schimbe imaginea berii Timisoreana si sa renunte la cei trei prieteni din Irlanda, Cehia si Germania, care, vreme de un an, au tot plecat cu Timisoreana in bagaje. Conceptul creativ adoptat atunci miza pe faptul ca Timisoreana este o bere recunoscuta pana si de cei mai renumiti consumatori de bere.
In aprilie anul trecut, strategia de comunicare a schimbat macazul. Publicul era format din individul obisnuit, cu venituri medii si mici, din mediul urban, care nu merge in baruri, ci bea bere la chioscul din fata blocului. Mergand oarecum in tandem cu Golden Brau, Timisoreana miza tot pe ideea ca berea curge mai bine cand esti cu prietenii.
Si acum, rumoare - nici straini, nici prieteni! Berea originala din Banat are un nou clip, o mixtura intre un cadru exotic, bombastic si doua figuri pitoresti si cam tampe. Asta ce-ar putea sa insemne? Ca publicul-tinta a tras marele loz, si-a lasat casa si nevasta si a plecat pe insula femeilor frumoase ca sa bea aceeasi Timisoreana?
Dupa ce au plimbat berea prin Europa, prin chioscurile din fata blocurilor si acum pe insule exotice, cred ca Timisoreana se va bea, de fapt, tot pe terasa la Ticuta.