BAZARUL EROTIC - partea I

Aparuta ca rezolvare pentru efectul imediat al publicitatii - vinzarea, exploatarea sexualitatii isi gaseste argumente solide in natura umana. Nedispunind de prea mult timp si spatiu pentru a determina alegerea cumparatorului, publicitatea recurge la instinctul sexual, al doilea ca importanta dupa auto-conservare.

In advertising, "Sex Sells!" este echivalentul lui "The Earth turns around the Sun". Nimeni nu-i contesta viabilitatea, breasla profita din plin si "ataca" portofelul si mintea consumatorului cu toate armele din dotare - de la subtil la grotesc, de la guerilla la falanga macedoneana, de la fatis la subliminal, de la text la imagine. Exista "marfa" pentru toate buzunarele si gusturile in acest bazar sexual. Haideti sa-i deschidem portile si sa dam o raita impreuna, sa vedem ce-i expus pe tarabe!

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Campanii

Sectiune

Dictionar



Branded


Related