Incepand cu luna martie, Minimax TV impreuna cu MediaMall, regia de vanzari a postului, lanseaza o oferta speciala pentru targetul secundar (femei:20-49).
Pachetul presupune alocarea de spatiu de promovare pentru orice produs care se adreseaza femeilor cu varste intre 20 si 49 ani. Mai exact , orice campanie care are acest target va primi o expunere dubla fata de bugetul investit.
Gabriel Militaru , director executiv MediaMall , explica decizia care a stat la baza acestei campanii : " Diferentele dintre o televiziune generalista si una de nisa au fost indelung dezbatute.Cert este ca Minimax ofera posibilitatea de a atinge acest public mult mai usor si intr-un mod mult mai eficient decat pe alte canale.Una din cele mai importante caracteristici ale acestui public este stabilitatea sa . Acest lucru ajuta foarte mult agentiile in planificarea unei campanii. Odata cu rebrandingul Minimax dorim sa schimbam si imaginea acestui canal. Minimax nu constituie doar o televiziune care se adreseaza unui singur public , ci atinge puternic si targetul secundar.