BestAds, primul festival online de publicitate din Romania si-a desemnat castigatorii celei de-a doua editii. Gazduit de IQads, cel mai mare portal romanesc dedicat publicitatii, BestAds si-a propus in primul rand sa adune voturile consumatorilor si pasionatilor de publicitate, sa exprime, practic, preferintele acestora in legatura cu creatiile romanesti ale anului trecut.
Selectia reclamelor care au fost judecate a fost facuta chiar de membrii comunitatii virtuale IQads incepand cu decembrie 2005, iar procesul de vot a durat aproximativ trei saptamani incepand cu sfarsitul lunii ianuarie 2006. In cadrul celor cinci sectiuni ale festivalului: spot TV, spot radio, print, campanie si coloana sonora pentru spot TV, au fost exprimate un numar de peste noua mii patru sute de voturi.
Iata si lista castigatorilor celei de-a doua editii:
Spot TV
"Nebunul", Client Altex - Agentie Leo Burnett & Target - 24% din voturile sectiunii
Print
"Igloo", Client The Coca-Cola Company, Coca-Cola - Agentie McCann Erickson - 30% din voturile sectiunii
Radio
"Zapp - Suparat", Client Telemobil, Zapp - Agentie Gavrila&Asociatii - 53% din voturile sectiunii
Campanie
"Unirea", Client Eurocafe - Unirea, - Agentie Next/Cap - 37% din voturile sectiunii
Cea mai buna coloana sonora pentru un spot TV
Coloana sonora a clipului Connex-Vodafone - Impreuna, Client Vodafone, Connex-Vodafone - Agentie McCann Erickson - 49% din voturile sectiunii
De remarcat faptul ca sectiunile spot TV si print au fost castigate si in acest an de catre agentiile Leo Burnett (spot tv) si McCann Erickson (print). Alaturi de cele doua, Next/Cap s-a aflat in lista castigatorilor la ambele editii desfasurate pana in prezent insa in sectiuni diferite (spot radio in 2004, campanii in 2005). Noutatea este reprezentata anul acesta de aparitia in lista castigatorilor a agentiei Gavrila&Asociatii, castigatoare a sectiunii spot radio pentru lucrarea "Zapp - Suparat".