Andrei Cohn lucreaza de vreo zece ani in publicitate. Dupa ce a trecut prin doua multinationale, acum trei ani a luat in mina friiele creatiei de la Cohn & Jansen, iar de o saptamina si ceva a pus bazele parteneriatului cu Ashley Worldgroup Southeastern Europe. Inainte de toate insa, publicitarul aminteste ca si in publicitate, ca in orice afacere, lucrurile sint simple, daca le privesti fara ipocrizie.
IQads: Cum v-ati hotarit sa va afiliati la o retea internationala?
Andrei Cohn: Stii, chestia asta cu afiliatul este o treaba relativa. Eu am lucrat in doua multinationale foarte afiliate, iar constiinta afilierii era zero. Pe vremea mea, suportul retelei nu prea exista. Deci nu prea am constiinta afilierii, nu stiu exact ce inseamna lucrul asta. Am vazut ca la Leo Burnett inseamna multe, de pilda. Mult sprijin din partea retelei, poate si din pricina lui Bogdan, care a dat mai multe telefoane. In rest, nu am vazut nici un headline in care sa citesc worldwide creative director a venit si a tinut un training cu angajatii din Romania. In schimb, cu Ashley e vorba de un parteneriat care are la baza lucru pentru un client important, care trebuie sa fie multumit. Si cred ca este o oportunitate pentru oricine. Plus sprijinul din partea unor oameni care se suie in avion, vin si ne ajuta. Cam atit. In ultimii trei ani am avut sentimentul ca nu sintem intrebuintati in destul de mare masura. Marea majoritate a clientilor nostri au avut proiecte mai putin ample.
Comentarii