Balbaiala Scandic

Din pacate trebuie sa recunosc ca momentele de reala inspiratie nu vin atat de des pe cat mi-as dori. Cu toate ca am trecut de mult de blocajul psihologic creat de pagina alba, de multe ori cuvintele se formeaza pe tastatura mai mult ca o consecinta a unui antrenament de ani de zile si mai putin ca urmare a unei muze datatoare de inspiratie. Si pentru ca in definitiv toti suntem oameni, presupun ca asa se intampla si in publicitate. Uneori iese. Alteori nu. Cu toate acestea, cu vocea clientului sufland in ceafa agentiei, spotul trebuie sa capete contur: fie el mai cizelat sau mai in colturi. Exemple sunt multe din ambele categorii, dar pentru ca am inceput cu o consideratie legata de inspiratie o sa continui pe aceeasi idee. Asadar, sa apreciem ca inaltator "momentul de inspiratie" de la Scandic sau nu? Cu rezerva ca nu fac parte din target, o sa incerc cu pasi "balbaiti" sa ajung pana la concluzia finala.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Branduri

Sectiune

Dictionar



Branded


Related