GAV|Scholz&Friends Bucuresti reia campania unei mini campanii sociale inceputa in urma cu doi ani, sub sloganul "nu-i fain de san valantain". Campania are o serie de executii de print care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch. Campania este realizata in colaborare cu Gradina de Sud pentru care agentia a mai dezvoltat in trecut campanii comerciale cu mesaj social, precum "Ai nostri sint mai brazi" si "Florile de plastic sint kitsch. Kitsch pe ele". "Intotdeauna am cautat sa dam comunicarii comerciale un subtext social, pentru ca noi credem cu tarie in responsabilitatea fata de comunitate" a declarat dr. ing. Camelia Pocris, marketing ADPP4 - Gradina de Sud.
Pentru GAV Scholz&Friends Bucuresti "nu-i fain de san valantain", dar merge de 1 si 8 martie
Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative: