Graffiti BBDO semneaza campania de lansare a postului de radio Magic FM

Noul post de radio Magic FM este promovat printr-o campanie de imagine semnata de Graffiti BBDO.

Magic FM este un post de radio care reprezinta o alternativa reala pentru targetul matur care apreciaza muzica veche, de calitate, asa numitele "oldies but goldies". Aceasta pozitionare a stat la baza briefului de creatie din care a reiesit conceptul creativ: muzica buna o recunosti imediat, oricare ar fi interpretarea. Ideea a fost dezvoltata in trei executii diferite, care prezinta situatii amuzante in care mari hituri sunt interpretate la diverse "instrumente" (sonerie de apartament, claxon). Desi suna, in mod clar, diferit fata de original, melodia este usor de recunoscut de catre cel care o asculta, care traieste acea muzica, se bucura de ea si de amintirile pe care i le trezeste.

Aboneaza-te pentru a avea acces la acest articol
Aboneaza-te la newsletterul IQads cu cele mai importante articole despre comunicare, marketing si alte domenii creative:
Info


Sectiune



Branded


Related